Kallelse till årsmöte 2024

Lördagen den 9/3 kl 12:30 (till ca kl 14.30) är det årsmöte för klubben. Plats är Karlslunds IF:s klubblokal som ligger vid Karlslunds motionscentral. Enklare förtäring kommer att serveras.

På årsmötet avhandlas verksamhetsberättelse och ekonomiskt utfall för 2023, budget och verksamhetsplan för 2024 samt val av poster till styrelsen m.m. Det är de närvarande medlemmarna som genom sin röst godkänner detta. Dokument kommer att skickas ut via e-post.

På årsmötet har klubben bjudit in en föreläsare. Det är Johan Röjler. Johan är från Örebro och har bakgrund i konditionsidrott i form av skridskoåkning på elitnivå. Johan är på senare tid känd för att ha varit tränare för Nils van der Poel (skridskoåkare som vunnit VM och OS samt är världsrekordinnehavare).

OBS! På årsmötet får endast medlemmar i klubben närvara.

Anmälan görs till kansliet@orebroaik.se. Anmälan ska vara klubben tillhanda senast den 3/3.