Medlemsavgift 2019

Nu är det dags att betala in medlemsavgiften för 2019 till Örebro AIK för att behålla ditt medlemskap i klubben. Avgiften ska vara betald senast den 31/12.

Medlemsavgift:

• 400 kr för enskild
  • 600 kr för familj
  • 100 kr för supporter (supportermedlemskap räknas endast som stödmedlem och får därför inte representera klubben vid tävlingar)

Medlemsavgiften betalas in via plusgiro 66 79 60-9. Ange ditt namn och födelseår i meddelandefältet.

OBS! Du som är ny medlem efter den 1/9 i år behöver inte betala in någon medlemsavgift då medlemskap 2019 ingår i det som redan betalats.

Mer information om ditt medlemskap (bland annat förmåner och skyldigheter) hittar du under Medlemsinfo på hemsidan.

Om du inte varit medlem tidigare men vill bli så finns information för hur du ansöker om medlemskap under Bli medlem i Örebro AIK på hemsidan.

Du kommer att få bekräftelse via e-post inom 7 dagar från när du har betalat in medlemsavgiften.

För frågor kontakta oss via kansliet@orebroaik.se.