Nu börjar inomhusträningen!

Nytt för denna inomhussäsong är att vi endast springer på tisdagar och kör intervaller mellan klockan 19.30-20.30 på Tybblelundshallen i Örebro.

Styrelsen har tagit beslutet att föreningen tar hela kostnaden för hallen så i år behöver man inte köpa ett träningskort.

Intervallerna är anpassade så att alla kan vara med, både nya och erfarna löpare. Vi avslutar också passet med lite styrka – som är toppen för kroppen!

Följande gäller för Tybblelundshallen:

• I receptionen skriver du upp ditt namn på listan för Örebro AIK när du kommer till träningen
  • Var uppvärmd innan träningen startar klockan 19.30
  • Endast rena skor

Det kommer att finnas en uppdaterad medlemslista inför varje tisdag i hallen, så om du är ny medlem bör din inbetalning för medlemsavgift finnas på föreningens konto senast fredagen innan.

Första inomhuspasset: tisdag 16 oktober

Sista inomhuspasset: tisdag 26 mars

Har du några frågor? Tveka inte på att höra av dig till oss på kansliet@orebroaik.se.

/Hälsningar

Styrelsen Örebro AIK