Ny leverantör av klubbkläder

Nu är det klart med ny leverantör av klubbkläder i form av Team Sportia i Örebro. Klubbens klädmärke är fortsatt Fusion för både löpning och triathlon.

Rabatten på klubbkläderna är ca 20 % av ordinarie pris. Klubbens medlemmar har även 10 % rabatt på löparskor. Team Sportia kommer också att anordna klubbkvällar för medlemmarna i Örebro AIK och övriga klubbar som man samarbetar med. På dessa kommer rabatter erbjudas på det övriga sortimentet.

Gällande klubbkläderna kommer Team Sportia alltid att ha ett mindre sortiment med olika storlekar hemma. Om någon vara eller storlek är slut är leveranstiden ca 3 dagar.

Ange medlemskap i Örebro AIK vid köp av klubbkläder eller löparskor för att erhålla rabatten.

Team Sportias affär är belägen på köpcentret på Boglundsängen (Prologgatan 3).

OBS! I början av april kommer klubben att gå ut med en kampanj på några av klubbkläderna (fokus på sommaren) så vänta med att köpa/beställa klubbkläder hos Team Sportia.