Sponsoravtal Stjärnkliniken AB

Örebro AIK är har tecknat avtal med en ny sponsor i form av Stjärnkliniken AB som bedriver verksamhet inom friskvård och hälsa med bl.a naprapati och fysioterapibehandlingar, rådgivning etc. Företaget har sina rötter i Norrköping men har under hösten expanderat till Örebro där Naprapat Nollnitton med Johnny Sellvén sedan 1/10 är en del av Stjärnkliniken. Klubben har sedan tidigare haft ett samarbete med Naprapat Nollnitton vilket fortsätter men nu i annan skepnad.

Förutom sponsringsbidrag kommer får medlemmarna i klubben även att få rabatt på behandlingar på Stjärnkliniken.

Extra roligt är att Stjärnkliniken i form av Johnny Sellvén har lång erfarenhet och löprelaterade problem men också att företaget i stort har ett fokus på idrott. Företaget kan stoltsera med flera landslagsuppdrag inom parasporten, samt fotboll och ishockeylandslaget. Mer information om Stjärnkliniken återfinns här.